2017-01-27

Ostatnia szansa na uaktualnienie CINEMA 4D R15




Tylko do 30 marca 2017, można uaktualnić program CINEMA 4D R15. Dla wszystkich użytkowników dostępna jest obecnie specjalna oferta na uaktualnienia

Zacznij używać najnowszej wersji Cinema 4D R18 i zaoszczędź:

• 25 % ceny uaktualnienia, przy jednoczesnym zakupie subskrypcji MAXON Service Agreement (MSA)
• 15 % ceny uaktualnienia

UWAGA, w sklepie widoczne są tylko ceny z 15% rabatem, aby sprawdzić cenę z MSA i 25% rabatem prosimy o kontakt 22 5101370

Subskrypcja MAXON Service Agreement (MSA) jest opcjonalnie dostępna dla wszystkich użytkowników aktualnej wersji Cinema 4D. Dzięki aktywnej umowie MSA:

  • Automatycznie otrzymujesz wszystkie nowe wersje programu, które powstaną w czasie trwania umowy
  • Możesz (niejednocześnie) używać oprogramowania na dwóch komputerach np.: w pracy i w domu lub na notebooku i stacji roboczej
  • Otrzymujesz roczny dostęp do ogromnej ilości video tutoriali zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych www.cineversity.com
  • Jest to najtańszy sposób na uaktualnianie Cinema 4D
  • Łatwo ten wydatek zaplanować/zabudżetować (stała roczna kwota w EUR).

Najnowsza wersja Cinema 4D wersja 18 daje nowe potężne narzędzia oraz sprawia, że VFX jest dostępny dla każdego. Teraz możesz docenić jej nowe możliwości – organizacji pracy, modelowania, animacji oraz ulepszonych shaderów, które pomogą osiągnąć Ci zupełnie nowy poziom artystyczny.

Oto przykłady niektórych z funkcji, które zostały dodane od wersji 15(*):

Organizacja pracy: podgląd widoku w OpenGL, integracja OpenSubDiv, Take System, nowe narzędzie wyboru koloru, przycisk Solo, całkowicie odnowiona biblioteka obiektów z licznymi narzędziami proceduralnymi dla architektów i projektantów

Modelowanie i cyfrowe rzeźbienie: całkowicie zmienione modelowanie z wieloma narzędziami jak poligonowe pióro, narzędzie do splajnów, narzędzia przecinania, deformery, udoskonalone narzędzia UV, zoptymalizowane narzędzia do rzeźbienia cyfrowego

Systemy materiałów i tekstur: kanał odblasków, shader cienkich folii, shader wariacji, shader paralaksy,

Kamera i animacja: zaawansowane narzędzia kamery (m.in. śledzenie obiektów i narzędzia zniekształcenia obiektywu), SSAO – (Artykulacja otoczenia dla ekranu) , pokazywanie Tesselacji w oknie widoku, podgląd przemieszczeń oraz podgląd wielowarstwowej refleksyjności materiałów

MoGraph: pęknięcia Voronoi, udoskonalone narzędzie klonowania, nowe efektory, nowe ciężary dla efektorów, buforowanie MoGraphu

Rendering: zoptymalizowany rendering (unowocześniony bufor promieniowania, BiRender), Team Render Server, udoskonalone buforowanie materiałów, możliwość renderwoania 1 zdjęcia przez wiele komputerów

Pełna integracja: wsparcie silnika Houdini, integracja silnika Substance, import ze SketchUp, import DDS

i wiele innych

(*) zmiany w zależności od wersji Prime/Broadcast/Visualize/Studio

Sprawdź aktualne ceny uaktualnienia w PLN:

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel