- Wersja indywidualna dla 1 użytkownika. Zawiera pluginy do Cinema 4D, Maya, 3ds Max, Houdini, Katana i Blender.
Redshift - Informacje podstawowe
Redshift to potężny renderer akcelerowany przez GPU, zbudowany w celu spełnienia specyficznych wymagań wysokiej klasy renderowania produkcyjnego. Obsługuje do 8 GPU.
Redshift ma funkcje i bezkompromisową jakość CPU, ale przy prędkości renderowania GPU. W przeciwieństwie do innych rendererów GPU, Redshift jest rendererem, który pozwala użytkownikowi dostosować jakość poszczególnych technik w celu uzyskania najlepszego stosunku wydajności do jakości dla ich produkcji.
Redshift 3.5.18 wprowadza kilka nowych funkcji dostosowywania obrazu wejściowego do shadera MatCap, shader Distorter teraz obsługuje zniekształcenie 3D za pomocą szumu Maxona oraz zniekształcenie 2D dla map bump, a wydajność Redshift CPU na systemach z więcej niż 12 wątkami CPU została poprawiona.
• Shader MatCap otrzymał dodatkowe parametry dostosowania, pozwalające użytkownikom przygotować piękne ilustracyjne renderowania na podstawie własnych cyfrowych szkiców. Idealne do szybkiego tworzenia prostych, stylizowanych renderów.
• Nod Distorter teraz obsługuje zniekształcenie 3D za pomocą szumu Maxona. Oznacza to, że zniekształcenie nie jest już ograniczone do tekstur kolorów, a teraz jest możliwe zniekształcenie 3D popularnego węzła Maxon Noise oraz zniekształcenie map bump. Możesz używać obu opcji niezależnie, aby zniekształcić efekty powierzchni na siatce bez wpływu na inne parametry shadera.
• Na systemach pracujących na CPU z 12 wątkami lub więcej, kubełki renderowania będą automatycznie działać równolegle. To poprawi wydajność i przyspieszy renderowanie na wielordzeniowych CPU. Podział kubełków nie ma wpływu na CPU z mniej niż 12 wątkami, więc funkcja automatycznie wyłączy się na tych CPU.
• W Blenderze dodano podstawowe wsparcie dla węzła Jitter w Redshift. Użyj węzła Jitter, aby szybko zmieniać atrybuty shadera w dużej liczbie zasobów.
Geometria i tekstury
Wydajne zarządzanie pamięcią Redshift umożliwia renderowanie scen zawierających setki milionów wielokątów i TB danych tekstur.
Globalna Iluminacja
Osiągnij niesamowicie szybkie oświetlenie pośrednie, stosując techniki GI z ukierunkowanym punktem, a także GI z użyciem siły brutalnej.
Renderowanie wolumetryczne
Redshift obsługuje renderowanie OpenVDB. Światła Redshift mogą rzucać wokół nich oświetlenie wolumetryczne.