WEBINARIUM: CYCLES 4D FOR MOTION DESIGN
CYCLES 4D FOR MOTION DESIGN
Podczas webinarium "Cycles 4D for Motion Design" TDyrektor Techniczny Mario Tran Phuc
przedstawi uczestnikom dedykowane workflowy do renderowania scen dynamicznych
używając Cycles 4D, na poniższych przykładach:
- https://drive.google.com/file/d/0B1R_6xY5CT-AbFJmMDJMVzd6WU0/view
- https://drive.google.com/file/d/0B1R_6xY5CT-AZV9GTDJzb29ldDQ/view
- https://drive.google.com/file/d/0B1R_6xY5CT-ARDdCVnJUZDJJMUk/view
Cycles 4D firmy INSYDIUM LTD to mowy dedykowany plugin pozwalający użytkownikom Cinema 4D
korzystać z narzędzi silnika renderującego Cycles bezpośrednio w Cinema 4D.
31 marca Mario opowie o 3 głównych zaletach Cycles 4D:
• Czym jest plugin Cycles 4D
• użytkowanie narzędzi Mograph
• Integracja Cycles 4D z X-Particles 3.5
Na koniec webinarium dołączy Mike Batchelor, product manager INSYDIUM LTD, by odpowiedzieć na pytania uczestników dotyczący Cycles 4D.
Zarejestruj się już dziś - tutaj za darmo!
KILKA SŁÓW O PRELEGENCIE:
Mario Tran Phuc, dyrektor techniczny INSYDIUM LTD, mieszka w Frankfurcie nad Menem.
Jest nie tylko utytułowanym cyfrowym artystą, ale i ekspertem technicznym.
Bogaty w 7 lat doświadczeń, które nabył podczas pracy jako dyrektor artystyczny Pixomondo i Chimney Group przy filmach, reklamach i wizualnych wydarzeniach kontynuuje swoją ścieżkę kariery w dołączając do INSYDIUM LTD w 2015.